Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Friday, August 28, 2009

kenam Ramadan

assalammualaikum ..

pejam celik pejam celik da masuk enam ari da kita posa an ....

bagon sahur ...
pas2 farid bwk balik DVD ..
nk tau cita pa ??
cita Hantu Jamu Gendong ...
seram gak ar ...
dah la pepagi buta kol 4-5 mcm tuh ar ..

siang aku dok umah je ..
on9, men PSP , tdo n tgok TV ...
time buka posa mkn kt luar ...
da kot 7 aku x sedar pnya kusyuk on9 ....
lps 2 ak dgr azan ...
so kalut ar nk pegi restoren Wong Solo kt bangi ..
aku sempat nimum air ng kurma ja ...
pas2 ogy drive ....
Fozol ng amin ikot mak cik g uniten sbb boring dok umah ...
aku mls nk pegi sbb nk on9 ..
elok kami sampai je diaorang pn sampai ..
kami VIP org kene tuggu ar ...
huhuhuhu....
sampai mkn je sbb da oder da ...
lps mkn kitaorang nk pegi warta beli barang sikit ....
so dlm keta dok plan nk pg mane ...
Warta ? Alamanda ? Or KL je ??
so smu setuju g KL ...
so singgah rumah dulu nk dressup ...
n ogy drive ......
drive dlm 30 minit kot smpai kl dri bangi ..
so g Pavilion ...
bwt pe kt sne ??
tgok wyang ar ...
cita pe ??
cita hantu lg lowh ....
cita the screen at kamchanod


cita dari thailand seram tahap cipan ar cita ni ....
3 kali gak ar aku jerit ...
yg aku x than bapok blakang aku ar jerit ...
tp cita best ...
rugi klau x tgok ...


smpai sni je ek ..

-salam

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan