Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Sunday, August 30, 2009

Ketujuh Ramadan



assalammualikum ...
agak sedih untuk melaluai hari2 akhir nih ....
esok nk kena balik da parit Buntar ....
pagi tuh aku x tdo ...
lps sahur aku t'tido ...
smpai kol 1 ....
sblom tuh ak nk suh kejut aku kol 11 g smbhyang jumaat ....
aku pn telupe ...
pas2 kol 1 die kejaut aku ...
"bagon2 g smbahyang Jumaat , tdo je keja ..."
aku bagon teros g mandi ....
siap tros pegi ....
lps smbahyang tros aku balik tido ...
klau x arini nk buka posa kt luar ...
pas2 ta jadi ...
kalut ar g psr ramadan ...
lps buka posa kami da rancang kuar ng farid ...
klau ng farid tade tmpat len mesti alamanda ....
smapi kol 8 ...
pas2 aku cari tddy kt budak kecik tuh ...
aku beli tatau cute ke x ...
aku bukn reti nk pilih bnde mcm tuh ....
mcm biase tgok wayang lg ....
cita seram lagi ... adoi ...
tp cita ni bukn cita antu tp cita bunuh2 ...
nk tau cita pe ...
Orphan
cita die tentang anak yatim yg nama die Esther lakonan Isabelle Fuhrman yg ade penyakit pe tah nme die , die terbantut x besar + lak ng mentally disturbed so die nmpak mcm budak2 ... hidup die dengan bunuh je .. die di ambil oleh keluarga angkt die .. die sebenaya da umo 33 tp sebab peyakit tuh .. die ni pandai lukis .. dlam lukisan die ade ilusi lukisan lain ... klau nk tgok gmbar tuh kena buka lampu biru pen tuh aku pn ade ... tp Isabelle Fuhrman ni cun gile ... klau nk tau cita die tgok ar sendiri klau sempat ... best sgt ... tp 18PL la ... sbb ade unsur ganas .. ade gak seks ... tp di tapis la kt malaysia nih ... klau dpt jampe Isabelle Fuhrman aku pn nak ...


abis wayang
pegi pucong lak ....
mlm ni ade drif ...
wow ...
tp lambat sgat ta larat nk tunggu start ...
kami gerak g minum ...
pas2 ta start la kami singgah CC lak ...
layan Counter-Strike ...
dlm kol 3 pagi kot ... baru start drift ...
best gile ....
lps abis kol 5.30 kot ...
balik bangi lak...
smpai umah aku x tdo pn ...
sbb nk g rawang ....


-salam

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan