Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Sunday, July 5, 2009

hangout 5

assalammualaikum ...
semalam ari sabtu an ...
mcm biase hangout2 ...
lame x hangout selalu sibuk ....
dgn lesen la skula la ...
mggu ni agak free cket ...
aku ng kls kwn Fake,Susu,violet,Betik,adq betik..
pegi tmpat yg same mcm hangout yg selalu (mcm x de tmpat len ke)
tujuan nk g tgok Tranformers pas2 men bowling ...
Tranformers ?
best oo cite 2 ...
x rugi aku tgok ... dri mula penuh aksi ...
walau pn aku tau aku bolh uplode cite 2 full nanty ..
aku rase x best la tgok lmbt sket ...
ari2 tnye soldout ...
tp ari ni ade lg tmpat
naseb g awl ...



pas2 g jln2 dlm mall yg kecik2 ...
ah boring ... aku dan gak beli baju 30 Seconds To mars
wow gempak siot aku nk beli lame da tp kt malaysia x de jual ...
aku igt aku je lyn band ni kt aera ni

lebih kurang la baju ni ....
pas2 g makan ...
wow Betik belanja ....
hahahaha...
tangs betik ....
pas2 nk men bowling
tp org ramai ....
smpai x de mood nk tunggu ...
key ah x de pape yg ckp da la ...

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan