Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Friday, July 10, 2009

Riang ria di umah nana nani

assalmmualikum....
smlm ari jumaat ...
si kembar 2 ajak g umah dia sumbut bfday diaorang...
aku pg la ...
just makn2 ...
kehadiaran aiffa(lelaki ek) btw majlis2 gempak gila ...
dia dok bwt lawak bobo dia 2 ...
pas2 bukak lagu kt fon aku (lagu 2 pelik ciket)
semua gelak mcm nk pecah perut ...
makn agak sedap ...
tp aku da kenyang da ....
tp ade kahadiran org yg aku tabape suka ...
hahahaha...
waht ever happy bfday 2 nana nani ang aqilah aku lupa ....

...........................................................................................................

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan