Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Wednesday, July 29, 2009

virus oh virus ... leveling ??

assalammualaikum...
ari ni mcm biasa pg ke skula
tetapi dlm keadaan demam ...
mah kok sang pnya susu la nih ...
bwk virus ..
pas2 tepuk tgan kt ak ...
ta guna !!!
susu basi !!
aku da rase nk demam lowh ..
pas2 nk balik la sblom TK (teknologi kejuruteraan)
tp aku rase mcm rugi lak x masok ...
meng ternyata ta rugi masok ...
selalu aku tdo je msok bangkel hahahah...
tp ari ni aku dpt pegang bnda yg berharga 6 ribu siot ...
bukn selalu dpt pegang ...
hahahaha....
wow best gile ..
jauh bole teropong ...
smua pelajar dok ushar je ...
wow best gile ...
nanty nk pinjam ah nk skodeng awek dpn umah aku tuh ...
huhuhuhu :P (lwak je syg ek ... )












No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan