Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Friday, November 13, 2009

43

assalammualaikum ...
arini aku x pegi skula ... sbb letih gla ...
smlm aku g skula ade meeting pengawas kte esok (jumaat) ade jamuan akhit thun ...
so aku ikot la ibu aku g kedai ...
pas2 adik aku bwt lawak pulak tggal kunci umah kot dlam pas2 die g umah jiran aku pinjam tpon call aku soh g kt die ...

aku pg je la ...
sampai umah aku tgok die mcm ta btol .. hahaha ...
then msok ah rumah ..
suh aku anta dia .. aku dok la tdo jap ...
pas2 die kate x nk pg skula lak ...
wat penat ja ak tuggu dia ...
so g la kdai ...
pas2 g la smbhyg jumaat ...

blek aku siap2 nk g majlis akhir thon uh ..
tema pakaiana tradisional ...
aku pkai baju yg aku pkai g smbahyag jumaat tdi la. ...
pas2 ehsan dtg amik aku ...
aku yg dtg plg lmbt ...
pas2 tiara bg no kt aku ...
aku rse mcm x de tuah je ...
so aku pilih la ... 43 ?? mcm best ja ...
lps mkn je diaorang cabut undi ...
smua ade 10 ..
dah 4 ade org dpt ...
so tggu je aku x harap pn nk meng ...
tebita je yog sing subut 43 ... dgan tapa segan dan malu la aku pn bagun ...
yg best meja aku ade 3 orng ..
aku, fizol ng amin
meja betuah la katakn ... tiga3 dpt ...hahaha
43 13 57 !!! meja bertuah ...
no yg menarik aku cari 77 ade tp nana da amik ...
77 x bertuah ...

pas2 ade la game ckit
best ah gak ...
abes game pas2 ade la ucapn cikt ..
pas2 kmas2 ...

pas2 balik la ......
amin bwk RXZ !!!! balas spupu die pnya bolh la ...
*ps"weh amin ang reti ka bwk ?? ada lesen ka "

elok aku ng ehsan nk balik ja ujan turun ...
so tggu la ...
pas2 men uno aku no2 ...
pas2 ujan da reda balik la ....

sampai sini je la cita ...




























No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan