Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Monday, November 30, 2009

bzy+org x puas hati ...

assalammualikum ....

Selamat hari raya korban aku ucapkan kpd smua umat islam ....

da nk masuk bulan 12 dah ...
bnyak bnde x selesai lg ...
adoi ...
design baju pengawas pn tgh dok bwt .. tp x siap lg ...
sangkut dengan keja pulak ...
dah la tmpat keja aku x de software die ...
da balik umah segan la aku + letih ...
kire masok bilik cari bantal ja ..

pas2 aku dga cita ade org x puas hati ng aku pulak ...
dlam chatbox aku tuh ...
klau korang x puas hati bgtau tros kt aku ...
aku x kisah ..
aku bukn jenis panas baran suka cari gadoh ...
ape salah klau nk face to face n slow talk ...
tangs la bagi nasihat kt aku ...
*Q ?? ko ke ?
org len pn boleh gune Q tuh ..
pape cer, ym kn ade ...*
design baju pengawas klau sape yg nk design baju pengawas bju pengawas 2 bwt la....
aku x kisah pn ...
sbb bukn aku mintak nk bwt ...
cikgu yg suruh ...
aku ok jela ...
x de pulak yg nk membantah masa tuh ...
aku amik sebb aku dlm perhatian dah ..
aku pn nk bwt jasa gak ...
pas2 nk bising2 dlm blog aku pulak ...
buat semak ja ...
tp x pe aku x kisah ...
sbb aku x suka cari gadoh ...

pape cita jangan ganggu aku bulan 12 nih ...
klau nk minx maaf aku x kisah ...
peluang masih ada ...

mls la nk perah otak aku ...

salam .....

1 comment:

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan