Pengikut Setia


____________________________________________________________________________________________________________

Sory la klau terdapat kesalahan bahasa or ejaan ...
sbb kadang2 nk cepat ..
pas2 mls nk chek blek ...
huhuhuhu ..
pape enjoy key !!

Thursday, November 12, 2009

My first graffiti

Assalammualikum ....
Graffiti ?? ape bende tuh ??
korang pikey ah sndiri pe ...
bermulaya kisah mlm semalam ...
ujan degan lebatya ....
aku pn boring tatau nk bwt apa ...
yg aku tau banji kt area umah ...
tp umah ak ta masok air la ...
dah la boring + sejuk lak tuh ...
nk on pc pn taleh guruh berdentum ...
ibu aku x kasi on pc ..
anak yg soleh la kan ...
pas2 aku terpandang deretan cat spry lg lebih aku bwt projek KH thon lps +
zaman shuffle aku dulu suka la vandalisme .. heheh ..
tros pale otak aku t'pikey nk wt graffiti ..
dengan bermodalkan ilmu yg aku balajar dalam youtube...
korang tau ke aku bwt kt mana ?
hahaha ... dalam bilik aku ...
dgn slumber yaya je kau bwt ...
so bwt la ....
mula2 agak kekok la ...
pas2 best lak ...
aku pakai face marks yg lebih2 mse kempen H1N1 arituh ...
bwt pnya bwt siap la ...
aku tulis nma aku ADAM
menjadi nmpakya....
x la brapa nk bangga sgat sbb x bpa cun ...
tp still ok la ....
tp aku akn blaja lg nk improvkan skill ..
so sape yg nak aku ajar aku sedia ajar ...
x baik kedekut ilmu ....
tp jangan untuk vandalisme lak ...
untuk suka2 x pe la ...
aku seda bnyak kelemahan lg ats graffiti yg aku bwt ....
aku terima segala komen korang dengan hati terbuka....










No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Bagi makan Ikan